پایان امپراتوری اپل در بازار تبلت
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 20681
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

ساپورت طرح دار بهاره نیکیتا
ساپورت طرح دار بهاره نیکیتا

اپل که خود مبتکر ساخت تبلت بود حالا دارد بازار را به اندروید واگذار می‌کند و این می‌تواند پایانی بر امپراتوری اپل در این بازار باشد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، گارتنر در بررسی  فروش تبلت‌ها در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که  برای اولین بار سیستم عامل اندروید به صدر جدول پرفروش‌ترین سیستم عامل‌های تبلت در دنیا رسیده است.

 

 این بررسی نشان می‌دهد از ۱۹۵ میلیون تبلت فروخته شده در سال ۲۰۱۳، تبلت‌های اندرویدی با فروش  تعداد ۱۲۱ میلیون، نزدیک به ۶۳ درصد از بازار را به خود اختصاص داده‌اند. اما در این بین آی پد اپل فروش ۷۰ میلیونی، نزدیک به ۳۶ درصد از بازار را به خود اختصاص داده است.

 

این در مقایسه با آمار سال گذشته که نشان از تصاحب ۵۳ درصدی اپل و ۴۶ درصدی اندرویدی را در بازار می‌داد، خبر از رشد سریع اندروید در دنیای تبلت‌ها می‌دهد. دنیایی که تا پیش از این به طور کامل در اختیار اپل و iOS بود.

 

 

 

این آمار نشان می‌دهد اپل و تبلت خود یعنی آی پد با فروش ۷۰ میلیونی در سال ۲۰۱۳ که معادل سهم ۳۶ درصدی بازار بوده همچنان با اختلافی نزدیک به دو برابر نسبت به سامسونگ که فروش ۳۷ میلیونی و معادل ۱۹ درصد از بازار را داشته، قرار دارد. هرچند اپل همچنان در صدر برندهای آی پد قرار دارد اما اختلاف آن با سامسونگ که دومین برند دنیا در زمینه تبلت هاست نسبت به سال قبل بسیار کاهش یافته و اگر به زودی و در سال‌های بعد اپل این عرصه را نیز واگذار کند اتفاق عجیبی نیفتاده است.

 

اما سال گذشته لنوو و ایسوس نیز در تبلت‌ها خوش درخشیدند و خیلی زود خود را در بین ۵ برند نامدار دنیا قرار دادند. ایسوس با معرفی اولترابوک‌هایی نظیر Transformer Book به خوبی در این حوزه درخشید و نیاز کسانی که نیاز به یک تبلت به همراه کیبرد و یا در واقع ترکیب تبلت و لپ تاپ دارند را برطرف کرد.

 

منبع: خبرگزاری فارس

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کاردستی
  • سر دنده ال ای دی led
  • ردیاب مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ساپورت طرح دار نیکیتا و آدرس nikitasupport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.